zaterdag 15 oktober 2011

Gehaakt spul

Mijn haakwerk met rondjes ligt een beetje erg stil op dit moment. Geen update dus.



Wel haak ik zo af en toe bloemetjes, die zijn lekker snel klaar. Met dit roze bloemetje heb ik een armbandje gemaakt. Met vijf bandjes geregen rocailles en een mooie rooskraal in het midden van het gehaakte bloemetje.



Ik heb nog een paar touwbloemen gehaakt en er vervolgens broches van gemaakt. Voor de Give Away, die ik nu hier binnenkort ga doen.





Nog meer bloemenbroches, in groen en roze, met knopen uit mijn rommelmarktschatdoos.







Ook heb ik twee armbandjes gehaakt, met kralen en een knoop als sluiting. Het idee heb ik van Hannie van Haakzaken, hoewel ik weer variaties op haar patroon heb gemaakt.



Dus wat de gehaakte rondjes uiteindelijk zullen worden, als ze ooit iets worden, blijft voor mij een weet, voor jullie voorlopig een vraag, ha!


6 opmerkingen:

  1. Via de blog van Marjo kwam ik bij jou. Je hebt een gezellige blog en ik ben dus volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch heel naarstig bezig geweest hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er toch veel leuks te haken. Ik vind de gehaakte touw bloemetjes ook erg mooi.
    Inspiratie genoeg om je heen en leuk dat je er dan toch weer een eigen draai aan geeft.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk die bloemetjes!!! en die rondjes?? wat gaat dat worden voor leuks? Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Simone, zo blij dat ik je hier tegen kom nu...heb de laatste tijd niet op je 'oude' blog kunnen kijken ....
    Blij dat je nu in Bloggerland terecht bent gekomen ...welkom !!!


    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bloemetjes! Leuk jouw variatie op de armbandjes. Je kunt van de rondjes altijd nog onderzetters maken als het niet wordt wat je in gedachten hebt. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!