dinsdag 6 december 2011

Cheese Box 1

Op de blog Hello Sandwich kwam ik een geweldig leuk Do-It-Yourself cadeau doosje tegen. Precies wat ik zocht om nog een kleinigheidje in te verpakken. Zelfs met een leuk dessin om uit te printen.



Het downloaden ging goed, stap één. Stap twee verliep iets minder goed. Het door mij gekozen dunne karton om dessin en patroon van het doosje op te printen, vond het nodig vast te gaan zitten in de printer. Oké, te dik, ik snap het. Stap drie: gewoon papier met aan de ene kant het patroon en aan de andere kant het dessin... Dus niet, valt het patroon buiten het dessin... er klopt iets niet...

Tjonge, het leek zo simpel. Maar goed, ik ben niet voor één gat te vangen. Nieuwe poging. Het patroon printen op gewoon papier, ja dat lukte wel. Met carbon heb ik toen het patroon overgetrokken op het dunne karton (althans, wat ervan over was). Ook gelukt. Maar nu, een wit doosje is zo saai, niet dan. Een mooi stukje behang op het uitgeknipte doosje geplakt en ook dit rond het patroon uitgeknipt. Vouwen, plakken en ja hoor, mijn eerste Cheese Box is een feit! Applaus voor mezelf!



Ik vond het zonde om de print met het dessin weg te gooien, dus heb ik dit alsnog op een stukje dun karton geplakt en er een uiltje van gemaakt. Was geheel niet de bedoeling, maar soms ontstaat er toch iets leuks uit gestuntel. En ik heb me reuze vermaakt, wat nog wel het allerbelangrijkste is.

3 opmerkingen:

  1. Jammer als het niet meteen lukt, maar gelukkig heb je niet opgegeven en is het doosje heel leuk geworden. Het uiltje is een mooi extraatje. Hier werkt de printer niet goed, jammer!
    Bedankt voor de leuke link.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal te gek, die uil! Het doosje vind ik ook erg leuk. Zo zie je maar weer, de aanhouder wint!

    Groetjes, Mamaloe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi hergebruikt!
    Ik vind het Uiltje Super!!♥

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!