zondag 21 oktober 2012

Pinspiratie 6

Geld en pinnen, onlosmakelijk met elkaar verbonden... zelfs als je het hebt over pinnen op Pinterest.
 
Regelmatig vraag ik mezelf af als ik zit te pinnen: wat ben ik nou eigenlijk helemaal aan het doen... waar slaat dit op... waarom vind ik dit toch zo leuk...???
 
 
Inmiddels ben ik erachter dat het eigenlijk nergens op slaat, maar wel leuk is en toch soms nog ergens toe dient. Zo leer ik het e.e.a. over kunst, doordat ik uit nieuwsgierigheid over de kunstenaar en diens werkwijze ga googlen. Ik leer mijn smaak goed kennen en kom erachter dat die soms nogal duur is...
 
Kom ik weer terug bij het geld... Lang leve Pinterest, kan ik gewoon zonder een cent uit te geven genieten van (lees: kijken naar) dure spullen. Want wat heb je nu aan een heel dure portemonnee, als je die gekocht hebt ben je blut. Dus wat doe je dan: dure spullen kijken (op Pinterest) en niet kopen ;)
 
Maar er zijn ook de mooiste betaalbare spulletjes, van crafters die een shop op Etsy of DaWanda hebben, te vinden op Pinterest. Dan houd je tenminste nog wat over om in je knip te doen.
 
Fijne week!
 

2 opmerkingen:

  1. Hi hi, ze zijn leuk!! Geld maakt niet gelukkig, maar is wel makkelijk!! Ik ben zelf meer van de ruil, da's oh zo leuk, ook voor de knip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke portemonnees...en oh dat geld...
    kun je inderdaad beter op pinterest je hart ophalen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!