maandag 18 februari 2013

Crochet Flower Brooch Give Away

Voor mijn “februariproject” was ik van plan een nieuwe broche van touw te haken, maar ik kan de tijd zo goed gebruiken voor nieuwe bloemen, dat ik weer teruggrijp op al eerder gemaakt bloemenmateriaal. Toch wel handig! En ik geef hem nog weg ook, deze zomerse bloemenbroche!
 
Je kunt weer meedoen tot en met 28 februari. Laat een berichtje achter op deze post. Je mag volger worden, als je dat nog niet bent, maar dat is niet verplicht. En ik vind het leuk als je een linkje op je eigen blog zet voor deze Give Away, maar ook dat is niet verplicht. Kijk ook nog even bij de twee andere Give Away’s, mocht je deze gemist hebben!
 
 
Tot morgen!

16 opmerkingen:

  1. Leukleukleuk...
    Wat een goed idee om eens met andere materialen te werken. En de kleuren zijn ook heel mooi, terwijl ik die zelf nooit kies.
    Ik waag weer een poging om te winnen en zal vanavond naar je blog verwijzen op mijn eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vond ik de vorige keer al erruuugh leuk, dus waag ik graag een kansje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik herinner mij nog wel deze leuke bloemenbroche.Het touw laat zich heel mooi bewerken..en het is natuurlijk leuk op mijn spijkerjack..ja..ja..dus ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, deze is ook echt te gek! Ga ik dus ook voor :-) Tof materiaal heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik doe mee!
    Ik plaats meteen een linkje op mn blog, bij de pagina give away!

    haakhaakdedy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat echt wel cool op zo'n spijkerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volger 67 meld zich ha ha ..nav een link op facebook van mijn tweelingzusje hester ( no 66 )
    wat een gave bloemen broche zeg.....ik wil heel graag meedoen ♥♥♥

    enne mocht je zin hebben ik heb er ook ene lopen een zakdoekhoesje gehaakt hihi

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/02/zakdoekhoesje-give-away.html?showComment=1359908515766#c4165107347802463994

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook heel graag mee met je give away actie.
    Wat een giga gave broche zeg.♥
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Hester Horden op je blog terecht gekomen en natuurlijk meteen volger geworden!
    Wat een keileuke bloem!
    Ik doe graag mee, ik zou het leuk vinden als je ook eens komt koekeloeren op http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl
    Groetjes, Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he wauw superleuk bloemetje,
    wij willen ook nog wel een kansje wagen

    succes met je give-away

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga enkel meedoen voor de knoopjes! Daar zet ik alles op in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toevallig. Ik heb vandaag ook een bloem van touw gehaakt. Ze is wel groter uitgevallen dan die van jou. Staat mooi op jeans.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!