maandag 4 februari 2013

Give Away Bloemen

Vandaag zet ik de bloemetjes buiten! Ik geef alle voor vandaag gemaakte bloemen weg. Van polymeerklei maakte ik deze bloemknopen. Ik had de smaak te pakken, dus heb ik drie verschillende setjes kleine knopen (3 cm) en twee grote knopen (4,5 cm) gemaakt.



Wil je kans maken op één van deze vijf weggevertjes, laat dan een berichtje achter met je voorkeur en misschien wat je ermee van plan bent te doen, mocht je daar al zo een idee bij hebben. Altijd leuk om te weten. Je mag volger worden, als je dat nog niet bent, maar dat is niet verplicht. En ik zou het leuk vinden als je een linkje op je eigen blog zet voor deze Give Away, maar ook dat is niet verplicht.


Setje roze
Setje paars



Setje blauw-bruin


Knoop emerald green


Knoop marine-zilver

Je kunt nog de hele maand februari meedoen. Begin maart maak ik de winnaars bekend. Leuk als je meedoet!! Tot morgen!!

31 opmerkingen:

  1. Ooh dat zijn nog 'ns mooie knopen! Dat roze setje of het emerald green gekleurde knoopje spreekt mij wel aan. En ik weet ook al wat ik ermee zou doen, op een tasje of etuitje naaien! Wellicht inspiratie rondom de knoop als bloem ;-) Leuke give away en zo kom je de maand met bloemen wel door.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Ik ga voor de paarse knoopjes. Succes deze maand met alle bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bloemen vandaag weer. Ik vind vooral de onderste heel mooi. Dus die zou ik wel willen winnen.
    Ik ga gauw een linkje naar je give-away op mijn blog plaatsen.
    Tot morgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze prachtig! Ik wil wel een kansje wagen voor de blauw bruine en zou ze als versiering op een ritstasje naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk en fleurig!!!
    Setje rose vind ik erg leuk....dus daar ga ik voor.ga vast bedenken wat ik er mee ga doen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow lees het nu pas na je koekjes bericht! Ik zou gaan voor paars en zou ze dan geven aan een vriendinnetje (mag dat ook?). Die is helemaal fan van paars en kan daar vast iets moois mee maken!
    Ik zal een linkje voor je plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee! Prachtige knopen, allemaal. En ik zou ze op een tasje naaien, of een hartje van stof maken en dat versieren met 1 of 2 knopen. Groetjes en ik ben benieuwd naar alle volgende bloemen, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk!! Die roze voor een geknoopte armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag meedoen en ga dan voor de blauw/bruine...leuk om net als jij een broche van te maken ...
    Volgster ben ik al , en een linkje zal ik ook plaatsen

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. daar heb ik over gekeken ! ik doe graag mee voor de bruinblauwgemeleerde !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo..wat leuk Simone, goed dat je even een tipje gaf, want dit had ik helemaal gemist! Natuurlijk doe ik héél graag mee...gewoon omdat ik gek ben op knoopjes en sinds kort weer met het naaivirus besmet ben en daarbij zouden ze goed van pas komen!! Ik vind de roze set erg leuk! Ik ga een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dacht volgertje te zijn, maar was het niet zeker, dus nog maar es op die volgersknop geduwd ;)
    Ik doe heel graag mee aan deze toffe knoopjesweggever, ik heb geen voorkeur van kleur, ze zijn echt allemaal mooi, en ik zou ze gebruiken bij een konings- of prinsessenkapmantel als sluiting. Zoonlief heeft een koningsmantel (cape-model)en de zussen zijn er natuurlijk jaloers op, dus heb ik in of meer ingestemd om voor hen ook een wijde prinsessencape te maken. Daar zijn grote en eenvoudig te hanteren knopen ideaal voor als sluiting.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De gekleurde roze knoopjes vind ik het einde. Ze zouden vast fantastisch staan op een jurkje voor mijn dochterje. Leuke webwinkel heb je trouwens, mooie juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor setje paars!!! Toevallig heb ik voor mijn dochtertje al een legging en longshirt gekocht in die kleur en wou het rokje zelf maken...Die knopjes zouden al een bestemming hebben! Ondertussen ben ik ook al volger geworden en zet ik een linkje op mijn blog. Altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, en dat maak jij helemaal zelf! Schitterend gewoon! Ze zijn allemaal zo mooi! Verras mij maar :-)
    ALS ik het geluk heb te mogen winnen, dan laat ik je zeker op mijn blogje zien wat ik ermee maak!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal leuk!

    Ik doe graag mee!

    haakhaakdedy.blogspot.nl

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke bloemerige give-away! Ik ga voor the green one! Is nu eenmaal mijn favoriete kleur, mag dan prijken op één van mijn tasjes die ik ga maken (en dan lekker zelf houd :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi, ik ben meteen volger geworden. Doe graag mee. Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar kies toch voor de roze. Of misschien toch de bruin/blauw... Aii ik laat het aan jou over mocht ik de gelukkige worden.
    Ik zou ze gebruiken als knoopjes op laarsjes. Gehaakte laarsjes voor mijn kleine prinses.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,
    Ik kom hier omdat ik een link zag bij Maddy, ik ga je volgen.
    En ik doe heel graag mee met jou give away actie
    Ik blog zelf niet, maar ik ga je linken op mijn fb pagina.
    Ik zou het in combi gebruiken met papier, en of delen met me tweelingzus die veel haakt.
    Lieve groetjes hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wowwwww nog al ene zeg......ik sluit me hier ook gezellig bij in de rij aan hihi
    wat MOOI ♥♥♥

    linken worden op de site geplaatst hoor enne op naar meer volgers
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. chips te snel op de knop gedrukt

      mocht ik de gelukkige zijn deel ik ze met hester en ik kan ze op haaksels gebruiken mijn zusje op papier hihi

      lieve groet jenneke

      Verwijderen
    2. schaam en we hebben GEEN kleur voorkeur we vinden ze allemaal bijzonder

      Verwijderen
  21. Heel leuk die bloemetjes!
    Ik waag graag een kansje, de kleur maakt helemaal niet uit.
    Ik zal ze gebruiken bij/op een haaksel, waarschijnlijk op een kussen (veelkleurig) waarmee ik nu bezig ben :-)

    Warme groet van een nieuwe volger die ook al op je bloemenbroche een kansje waagt.
    http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Linkjes voor beide zijn geplaatst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De blauw-bruine vind ik het mooiste. Ik zou ze plaatsen op een cadeaulabel.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie een heleboel leuke berichten op je blog.
    Origami ideetjes die ik direct naar een vriendin ga doorlinken en andere leuke crea-bea ideeën!

    Deze knoopjes zijn ook echt geweldig!!!
    Ik zou heel graag kans maken op het roze setje, ze zouden prachtig staan op mijn gehaakte labello-hoesjes!

    Je hebt er in ieder geval een volger bij.
    Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo,

    ik doe ook graag mee en wordt zeker volger.
    Het mag het roze setje zijn en ik zou ze gebruiken voor aan een gebreid kleedje of truitje te naaien voor het goede doel.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!