maandag 11 februari 2013

Ik geef je een roosje, een roosje...

Vilt hadden we nog niet gehad. Een haarspeld met een vilten roosje. De tutorial vond ik op Vlijtig. Het ziet eruit alsof het een koud kunstje is... Niets is minder waar. Er gingen heel wat roosjes verdraaid fout. Met deze was ik uiteindelijk het meest tevreden.



Als je hem leuk vindt en je bent een haarspeldjesdrager, laat even een berichtje achter op deze post. Dezelfde spelregels gelden als bij de knoopbloemen Give Away. Meedoen kan dus deze hele maand nog!
Tot morgen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief vilten rozenspeldje is het geworden! Degene die dat mag dragen zal er wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat is dat een lief speldje! Voor mij met mijn korte haar niet geschikt, maar ik vind 'm prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind mezelf zo'n hebberd als ik deze ook wel wil hebben.... ahum. Maar ik vind hem heel mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe ook gewoon weer mee, ik vind m prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh.. wat een schattig roosje!! en hij zal zeker het haar op fleuren!
    ik heb kort haar..dus een probleem,ha,ha.
    of eerlijk gezegd wat jammer..voor de winnaar..veel plezier met het schattige roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooi!!!! Hier ook te kort haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, mooi, de laatste weken draag ik steeds zo'n speldje, omdat mijn haar zo net niet lang genoeg is om het achter mijn oren te kunnen steken en ik toch niet graag heb dat het in mijn ogen hangt. Alleen hangt er momenteel niet zo'n prachtig roosje aan. Wat zou dat mooi zijn als ik daarmee zou kunnen showen!! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo leuk!

    ik doe ook hier graag mee :)

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei,nog een give away actie.
    Ik zou hier ook kei graag mee doen ♥
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O maar die is prachtig geworden! Ik ding graag mee! Ik ken er een prachtig speldendragend meisje voor..haar naam is roos..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zou eens iets heel anders zijn voor mij!
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vilten rozenspeldje is geweldig super
    prinsen marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!