dinsdag 16 april 2013

Beetje stil hier...

Wel op mijn blog, maar niet in Huize Sierkip.
Gelukstreffer!
Drukdrukdruk... Ik ben nog steeds slecht in keuzes maken. “Of/of” lukt me niet zo goed, ik ben nogal van de “en/en”... Dat gaat niet, hè!
Blij-gezichtje, kreeg ik van Anja Brunt.
Dus toch keuzes maken, waardoor het op mijn blog wat stil is. Ook het volgen van jullie blogs schiet er behoorlijk bij in.
Onderweg kom je nog wel eens wat tegen. Let op de kippen...
Ik doe dat nu via Bloglovin, ideaal, maar als je er even niet geweest bent, schrik je je een hoedje van het aantal nog te lezen blogs... Bij jullie gaat ie goed!
Sneak Preview...
Dat komt allemaal wel weer. Het “mei project” moet nu even wat voorrang krijgen, anders wordt het een “juni project”.
De tomaten doen het goed!
Dus tot later!
"Es effe kijken of dit een mooi hokkie is..."  (Boomklever)
 
Ondertussen is het wel echt lente geworden!
 
Zo is het maar net, geniet ervan!
 

7 opmerkingen:

  1. Rustig aan maar, dat is waarschijnlijk het beste.
    De foto's van de vogels zijn zeker gelukstreffers. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die auto met de kippetjes. Hopelijk vergaat het de Sierkip toch beter of/of en/en en/of ?;) Ik heb alles van google reader nu ook bij bloglovin staan, maar vind het eigenlijk hetzelfde als de leestlijst van Blogger en niet zo fijn als de google reader. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er ook een beetje last van. Ik heb zelf niet zo veel te melden maar lees ook minder blogs hoor. Kom er idd vaak niet doorheen, het zijn er zo veel....
    Gezellige plaatjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rust kan je redden...misschien??Maar je hebt wel prachtige plaatjes voor ons,dank je wel!Die gelukstrekker is helemaal te gek!!en dan nog een prachtige boomklever,zou leuk zijn als hij bleef kleven om te broeden.Oooh..ja..je tomaten plantjes zien er goed uit,dat wordt smullen van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou het door het beginnende mooie weertje komen? Zelfs ik was vandaag in de tuin aan het keutelen... haha en dan komt er minder van bloggen/blogs lezen... Is denk ik een 'gezonde' zaak. Dan gewoon af en toe een up-date. Fijne rest van de week.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!