zondag 14 september 2014

Noord Duitsland, Flensburger fjord 2014


Vakantie aan zee was dit jaar het uitgangspunt. Geen strandvakantie, maar wel aan zee. De zee is onlosmakelijk verbonden met allerlei dingen, zoals vuurtorens, boten en bruggen, mooie wolkenluchten, eilanden. Die lopen als een rode draad door de vakantie en dus ook door de foto’s. Ik heb blijkbaar ook iets met deuren, molens, gevels, fietsen... ook opvallend veel foto’s hiervan...
Om te voorkomen dat ik wie dan ook verveel met hele ladingen foto’s van één onderwerp, maak ik er per keer een mixje van. Met nog wat andere ingrediënten. Dit zijn foto’s van Noord Duitsland, langs Flensburger fjord. Al jaren de plek voor de eerste vakantieovernachting, op weg naar het noorden.

Habernis aan Flensburger fjord
Kappeln
Kappeln
Kappeln
Flensburger fjord
Maasholm
Falshöft

Tot de volgende keer! 

5 opmerkingen:

  1. Wij trekken nooit naar Duitsland maar wat is het daar prachtig! Je doet me zin krijgen om onmiddellijk te vertrekken... alvast benieuwd naar de volgende reeks!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's, het geeft een mooie sfeer weer van het Noordduitse landschap.
    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet rap verveeld met teveel foto's hoor! Zeker niet van zulke mooie... ja vakantie aan zee is voor mij ook absoluut géén strandvakantie hoewel de zee mijn absolute nummer 1 is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto,s!!!!Ja de zee...daar ben ik ook helemaal weg van.
    Lekker wandelen langs het strand en dan het geluid van de branding...enz.heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!