zondag 31 januari 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 4



25. Nog een indoor foto...
griep wilde maandag van geen wijken weten, helaas...
26. Een reservefoto, ja daar is aan gedacht,
voor noodgevallen zoals deze, genomen op vrijdag 22 januari,
toen het nog koud was.
27. Nog een reservefoto, ook genomen op 22 januari.
Het oude planbord van de autogarage, ik mocht hem hebben...
is toch bijna een museumstuk.
De verleiding was groot hem mee te slepen,
maar een foto voldeed uiteindelijk.
28. Meer reservemateriaal: Fascinerend uitzicht
op de roltrappen in de Markthal in Rotterdam,
2 januari 2016.
29. Na vele kopjes tijmthee met honing
ben ik eindelijk weer een beetje beter.
30. Je wilt het niet geloven, maar dit zag ik echt op zaterdag! Blauw!
31. Vandaag wilde ik zo graag even het bos in,
even een frisse neus halen, na bijna
een week binnenshuis te zijn gebleven.
Maar ik vond het koud en guur, grijs en
kaal en toen begon het ook nog te regenen...
Gelukkig zag ik een mooi draadje ;)


Ik wens iedereen een fijne volgende week!


5 opmerkingen:

  1. DE roltrappen foto is apart zeg en de foto met de vogel is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie.
    Fijn dat het weer beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een unieke foto , s...mijn complimenten!!!!!
    Ja die roltrap vind ik heel bijzonder!!!!
    Beterschap verder en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!