zondag 7 februari 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 5

32. De wolken vangen nog het laatste beetje daglicht
33. Een ijzersterk stekkie van de Pannenkoekenplant,
Pilea peperomioides of Chinese Geld Plant...
overleeft een week opsluiting, aahh... Dank je wel, Merula!
(Zij heeft overigens niets met de opsluiting te maken,
kwam door de griep, lang verhaal...)
34. Hoe mooi papier kan zijn
35. Ook mooi, mijn artistieke neigingen op een memopapiertje ;)
36. Nieuwe aanwinst: Cactuskop De Joker. Ben er zeer content mee!
37. Beetje lente in de tuin
38. De andere helft

Fijne volgende week!!

Week 6 alweer, waar blijft de tijd!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's. Ik heb ze allemaal bekeken. Vandaag heb ik me verbaasd over de mooie wolkenluchten. Dreigend af en toe, met hier en daar zonnestralen er door heen. We reden van Gorinchem naar Zeist en weer terug. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo!!dat zijn weer schitterende foto's!!!!!
    De wolken zijn weer een juweeltje!!! Op Tv, zag ik bij weerfoto's, die noemde ze parelmoer wolken, moest gelijk aan Moon denken. Jouw foto heeft ook wel een beetje parelmoer. Jokertje is erg leuk!! En het pannenkoekenplantje lijkt me zo te zien heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooo achtergelopen met blogjes lezen! Maar ik heb ook een excuus, ben ook ziek geweest :( Was even vergeten hoe stom dat is. Hoop dat bij jou alles goed bloeit en groeit enzo. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is niet fijn en deze griep was erg hardnekkig. Hier groeit het als kool, de pannenkoekenplant doet het reuze goed. Binnenkort verpoten. De Jokercactus bloeit nog mooi pluche bolletjes ;)Rustig aan hè!

      Verwijderen
  4. Prachtige wolkenfoto! De anderen vanzelfsprekend ook hoor. Maar ben fan van de wolkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Wat voor camera gebruik je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik gebruik een Sony cybershot digitale compact camera, gewoon zo'n kleintje. Daar kun je nog best heel aardig foto's mee maken.

      Verwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!