zondag 13 maart 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 10

67. Mijn trots! Hij blijft maar groeien,
straks wordt het nog een heuse boom...
wie weet wel met avocado’s!
68. Gewoon buismateriaal, het ligt er maar aan
hoe je er naar kijkt of het gewoon blijft of
bijzonder (mooi) wordt... Wat vind jij?
69. Onderweg zag ik...
70. Gelukspoppetje van de week!
71. Dagelijks portie konijnenvoer ;)
72. Inuit Art ‘Mythen in IJs’ in Museum Oud Lunteren.
Bijzonder mooi!
73. Lekker wandelen in het Deelerwoud met de wind
in de haren en de zon op het gezicht.
Even bijtanken, dat doet de mens goed.


Ik wens je een zonovergoten volgende week!
(Yesyes, ik hou het al 10 weken vol!)


11 opmerkingen:

  1. Deelerwoud foto is super. Op de een of andere manier blijf ik zulke foto's te gek vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie bijzondere foto's! Echt heel fijn om te zien. En heb je dus een avocadoplant? Hoe cool! Heb je dat zelf gedaan? :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, pit in de grond, geduld hebben en water geven en dit is de beloning. Dank voor je lieve reactie!

      Verwijderen
  3. Super!!!! wat een mooie foto ,s. Leuk dat je avocado het goed doet!! waag ik me ook eens aan.
    huismateriaal: blijf je je natuurlijk af vragen wat is dat? Prachtige lucht foto!!! een fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat geduld ontbrak er bij mij dus aan. Maar eens opnieuw een pit in de grond drukken.
    Deelerwoud ben ik nog nooit geweest en het is vlakbij. Er moet ook veel wild zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's. Ik heb er van genoten. Dank voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooier, mooist. Die laatste is de max!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!