maandag 3 oktober 2011

Blog weer in de lucht!

Maar nu bij Blogspot.com. Door de migratie van Weglog.nl is mijn blog www.desierkip.web-log.nl al 6 weken offline. Intussen heb ik allerlei berichtjes en foto’s klaar die ik maar niet kan plaatsen. Nu ben ik het een beetje zat en ben een nieuwe blog begonnen bij Blogspot.com. Ik vind het heel jammer dat ik al het materiaal van de afgelopen tweeëneenhalf jaar tot nog toe kwijt ben. Misschien dat het eens goed gaat komen, maar dingen die ik nu wil plaatsen zijn tegen die tijd misschien niet meer relevant. 


Ik begin deze blog daarom met wat foto's van bloemen in de tuin, voordat alles uitgebloeid is. Ik had nog heel laat goudsbloem gezaaid. Voor de vakantie waren er al wat groene sprietjes opgekomen. Hoopvol was ik toen we thuis kwamen. Maar helaas, nog geen bloem te bekennen. De sprietjes groen waren inmiddels wel uitgegroeid tot volwassen bladeren. Na nog wat geduld, kwamen daar toch echt de eerste knoppen!

Joehoe, krijg ik toch nog bloemen. Jawel, het wachten werd beloond met een prachtige knaloranje goudsbloem. Die mag er toch zijn, hè! En er komen er nog meer aan!
Verder kwam ik dit schattige viooltje tegen in de inmiddels enigszins wild geworden tuin.
En wat dacht je van deze schone bloemekes, met nog een frisse hortensiabol op de achtergrond.
Ik denk erover om alle blogberichten van Weblog.nl over te zetten naar een apart tabblad onder dit blog, maar dat duurt nog even. Uitzoeken hoe en wachten tot Weblog zover is dat mijn blog weer online gaat.
Mijn laatste bericht bij Weblog.nl was mijn Vakantie Give Away. Dat loopt door dit alles heel anders dan ik had gehoopt. Ik ga gewoon opnieuw een Give Away houden, maar daar later meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!