zaterdag 11 februari 2012

Huisje, boompje, autootje…



Naast mijn Mondriaan oefening op het tweede A4tje, ben ik toch met een klein rijtje huisjes begonnen. Heerlijk mindful werkje, lekker priegelig kleine raampjes tekenen, heel rustgevend. Af en toe gaat het niet helemaal goed, zijn de verhoudingen ver te zoeken, maar hé, ik ben een beginner! Volhouden en veel fouten maken, dat zou er toe moeten leiden dat het steeds beter gaat lukken, hoop ik dan maar.



In mijn overmoed heb ik me ook aan de vervoersmiddelen gewaagd en wel in de vorm van een auto(otje), met vaart! Ik weet niet waarom, want ik ben er zelf heel serieus over, maar het autootje werkte op de lachspieren van Keukenprins... Nah, snap je dat nou? Zo’n mooi autootje...


6 opmerkingen:

  1. Ik vind je autootje hartstikke leuk. Vooral die uitlaat. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Vrolijk en vol actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisjes hebben leuke oude geveltjes!!!
    En ja,dat autootje is gewoon een leuke Oldtimer. Wat wil je keukenprins?? die oudjes roken gewoon wat meer,ha,ha.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het straatje super leuk en die auto heeft de vaart er behoorlijk in.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!