maandag 5 maart 2012

Ondertussen in de keuken...


Ons tekenproject heeft even stil gelegen, maar Keukenprins heeft de draad weer opgepakt en hoe toepasselijk, een keukentafereel getekend. Tijdens onze werkbespreking (ha) hebben we een thema bedacht en gebrainstormd hoe dit thema vorm te geven. Een keukentafereel moest het worden en zo ging de rest vanzelf. Er is dus zowaar een plan. Het begin is gemaakt volgens plan, nu maar afwachten of de rest ook volgens plan gaat, dat weet je maar nooit. Maar dat maakt het alleen maar spannend en leuk.

Door de Muppetrage vonden we Zweedse chef en Kermit wel geschikt als hoofdpersonen in onze keuken. Gelukkig voor Kermit wordt het geen strip, ik vrees dat hij dan zijn kikkerbillen wel eens kwijt zou kunnen raken, als je zo naar de houding van Zweedse chef kijkt.
Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Ha ha, de Zweedse Kok, errug leuk om die weer eens terug te zien! Een van onze favorieten uit die tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die Zweedse kok, vorige maand pas voor het eerst gezien, maar ik herkende hem meteen. Hij lijkt sprekend!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk getekend weer, ben benieuwd hoe het verder gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!zo maar iets uit de Muppets show te zien!!en wat zijn ze goed na getekend!!
    Voor Kermit zijn billetjes ben ik niet zo bang...volgens mij laat de Zweedse kok toch alles in de soep lopen....

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!