zondag 14 oktober 2012

Pinspiratie 5


Voor wie eens op mijn Pinterestborden gekeken heeft, zal het misschien duidelijk zijn dat ik nogal van vogels houd. Ook van muizen en katten (beetje lastige combinatie, maar toch is het zo) en geiten.
Vooral vogels lenen zich goed voor alle mogelijke kunstvormen. Van papier, stof, gehaakt, geborduurd, getekend, geschilderd, van keramiek, draad, metaal en ga zo maar door. Inmiddels heb ik 186 pins op mijn bord Birds staan. Het moet niet gekker worden, maar ik vrees het ergste… ;)
Een aantal favorieten van deze week:
 
Rocket Bird van Mike Mitchell. Ik vind ‘m geweldig! Krijg helemaal energie van deze snelle jongen vogel.
 
Een 12 mm klein gehaakte Kiwi bird. Hoe is het mogelijk! Met naaigaren gehaakt op een 0,4 mm haaknaald. Is dat kunst of is dat kunst!
 
Deze prachtige illustratie geeft maar weer aan: wat voor vreemde eend (om het bij vogels te houden) in de bijt je ook bent, trek je niets aan van de rest van de wereld en blijf vooral jezelf!
Ik wens iedereen een fijne week!

3 opmerkingen:

  1. Ooooooh..helemaal te gek!! kiwi bird is ook grappig.Heb even je pinterestbord
    van de vogels bewonderd.Gaaf zeg,krijg af en toe de kriebels om er ook mee te beginnen.
    Groetjes en ook een fijne week1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, vogels sparen op Pinterest.
    Die kiwi is wel heel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van het kiwivogeltje word ik helemaal kriebelig, zo fijntjes, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!