zaterdag 12 januari 2013

Luchtschap fotografie...

Grijs is nu echt verdreven door blauw. Een eenzame meeuw poseert voor me op de foto van gisteren.



En toen ik vanochtend de gordijnen open deed, zag ik morgenrood... water in de sloot...



Het bleef bij een paar verdwaalde sneeuwvlokken. Later op de ochtend ben ik gewapend met camera op pad gegaan om te gaan doen aan "luchtschap" fotografie voor DE foto van de dag. Wat krijg je dan, behalve een stijve nek? Een heleboel mooie en ook wat minder mooie foto's, waaruit je dan DE foto van de dag moet kiezen. Wat dan heel moeilijk is, met uiteindelijk resultaat dat ik de eerst gemaakte foto van de dag gekozen heb, die uit het slaapkamerraam, haha. Alle moeite voor niets. Toch niet, ik heb wel een heerlijke wandeling gehad.
Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Erg mooi zo met die kleurtinten! Hopelijk morgen weer zulke mooie luchten, ik teken er voor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!