zaterdag 9 februari 2013

Zeemans Flora

Rood, wit, blauw en touw. Je knutselt er wat mee en zie daar, nautische bloemenpracht.



Op Pinterest vond ik via via deze tutorial. De eerste bloem heb ik precies volgens omschrijving gemaakt. De rest heb ik iets aangepast. In plaats van twee keer rond de naalden, ging ik drie keer rond. En in plaats van één keer rond met een stiksteek, deed ik dat twee keer. Hierdoor is de bloem net wat voller en steviger. Een stoere ankerknoop erop maakt 'm helemaal af. Leuk om je strandtas mee op te fleuren... Oh, strand, zon, zee... laat de zomer maar komen!



Ik heet de nieuwe volgers welkom! En voor wie het gemist heeft, kijk even hier, ik geef bloemenknopen weg. Meedoen kan deze hele maand nog! Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg ! ik krijg zin om met een picknick mand gepimpt met bloemen naar het zwembad te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...lumineus!!!!!
    DOet de sneeuw van nu gelijk smelten voor de zon..ja..ja..
    zo,n gevoel krijg ik van deze stoere zeemansbloemen!!leuk gefotografeerd!!
    Groetjes en tot morgen,,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zomerse bloemen en dan krijg je zin in de zomer! Maar als ik nu naar buiten kijk en een wit landschap zie, duurt dat nog even. Dus laven we ons aan de kunstbloemen ;-)
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi weer! Ik heb ook een flowerloom, en ik geloof dat ik die maar weer eens tevoorschijn ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bloemen weer. Deze ga ik ook proberen. Elke dag weer iets anders. Het gaat echt heel goed. En ook af en toe een mooie lucht erbij. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!