maandag 1 april 2013

April 2013

Het nieuwe project gaat er in april nog niet van komen. Om te voorkomen dat ik weer helemaal in de tijdnood-stress raak, wil ik wat meer voorbereiden, dus ik geef het nog een maandje. Een “mei project” is dan de bedoeling. Zo, dat is eruit, nu MOET het een “mei project” gaan worden! Enige druk op de ketel bevordert bij mij wel de productie ;)
testing, testing...
 
Wat het gaat worden weet ik al wel:
voor elke dag iets VAN, OP of MET PAPIER. Ik wil graag beter leren tekenen en om dat te bereiken moet je dus oefenen, oefenen. Dan wil ik ook gelijk het maken van stempels oefenen, daarvoor heb je ook eerst papier nodig en stempelen doe je dan weer op papier. En collages maken, daar had ik erg veel lol in tijdens het “februari project” en that’s all paper! Geheim onthult! En nu hard aan de slag!
één...
  Wat ga ik verder nog doen in april? De dingen die ik in maart niet heb gedaan, zoals:
oefenen met aquarelverf, is gelijk voor het “mei project”
de kralenbroche??, helemaal nog niets van terecht gekomen
koekjes bakken en eten, nog even wachten na al die paaseieren
nog een sjaal afhechten
 de tuin en zaaien, tjonge daar was het toch nog steeds geen weer voor
geldt ook voor wandelen, nog veel te weinig gedaan!
hopelijk te combineren met de voorjaarszon, zou fijn zijn!
en dan nog de salontafel schilderen, nog steeds met een ?, gaat dan van hout naar behoorlijk uitgesproken en daar moet je even over denken...
twee...
  Genoeg te doen dus! In de tussentijd houd ik het hier een beetje bij met misschien af en toe een sneak preview van het “mei project”.
Wish me luck!
drie...
  Tot de volgende post en een fijne week!
testing my new camera...
 

8 opmerkingen:

  1. ik wens je veel succes met alle dingen die je gaat doen van het lijstje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe project wordt vast en zeker leuk!Je hebt zo te lezen nog wel duizend en één dingen te doen.En oh..wat zou het heerlijk zijn als die wind eens uit de goeie hoek ging waaien..
    Wat heb je daar een paar leuke autootjes zeg!! Groetjes en een fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je nieuwe camera!
    Ik zie dat je je niet hoeft te vervelen ;)
    Ik ga in de tuin werken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik hou ook van papier, dus ik kijk er naar uit.
    En heb je het nieuwe RRN magazine al gezien? Een heel themanummer over papier! Kun je je fijn voorbereiden ;-

    Ik zag de voorkant op het blog van Melanie
    http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/2013/04

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik het zo lees lijkt het me ook beter om nog even te wachten tot mei. Succes met alle dingen en voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een planning! Geniet van al dat leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke dag zo'n tof autootje is ook wel leuk hoor :-) New Camera doet het goed! En fijne banner hier bovenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben toch heel benieuwd hoe je dat doet met die kleurtjes in een zwart-wit foto. Dat kan je camera toch niet? Of loop ik nou heel erg achter?
    Ben nu al weer nieuwsgierig naar je mei-project. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!