zondag 22 december 2013

Even time out...

Ineens is het 20 dagen later... Op 2 december plaatste ik mijn vorige blogbericht. Maar 20 dagen geleden, soms kan zo’n relatief korte tijd een eeuwigheid lijken. Vooral als er veel gebeurt... Blogs lezen en zelf posten kwam er niet meer van. Dat zal nog even zo blijven, dus las ik een blogpauze in.
Een "net niet" foto van de Photochallenge November
 
Ik ga me wel proberen te concentreren op de onderwerpen van de Winterfotojacht, die gisteren officieel van start is gegaan. Ik hoop er ook over te posten, maar op iets langere termijn.
Ik wens iedereen heel fijne kerstdagen en een goed en gezond 2014!
Tot later!

14 opmerkingen:

  1. ik wens jou ook al het goede voor 2014

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maak er een fijne eindejaarsperiode van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen en een mooi 2014.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou hetzelfde!
    Enne.... Goede jacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou hele fijne feestdagen en een fotogeniek nieuw 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2014! Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je kaartje (had niet gehoeven hoor!)
    Sterkte met de vervelende dingen en hopelijk toch een fijnige kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat alles ok is met je. Ook voor jou fijne feestdagen en een gezond, gelukkig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne feestdagen en gezond en foto geniek 2014.
    Lieve groet..

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!