maandag 31 maart 2014

Terugblik maart 2014

Als tijd voorbij is, is het voorbij, komt het niet meer terug. Je kunt het maar één keer besteden en dezelfde tijd niet over doen. Daarom heb ik het bloggen op een laag pitje gezet. Waardoor ik de tijd die ik overhield eens kon besteden aan wat gefröbel. Ruim aan jaar geleden volgde ik een workshop stempels maken bij CreAnoes. Ik kocht wat spullen om ook thuis aan de slag te kunnen... om het vervolgens een jaar te laten liggen. Beetje jammer. Deze maand heb ik de “stempeldraad” pas weer opgepakt.



 Ik tekende gezichtjes en hoedjes en maakte een paar stempels van Hema gum. De cactus die ik vorig jaar tijdens de workshop gemaakt heb, heb ik nog wat verfijnd.
 Het gezicht op label van vorig jaar dat ik hier gebruikte, heb ik wat vrienden en vriendinnen gegeven.
 En ik volgde mijn eerste naailessen, heel spannend.
Deze maand kreeg ik ook fijne post, van Anita. Ze had voor mij een blad met een leuk patroon voor een tuniek. Voor als ik wat meer gevorderd ben ;) Ze deed er een vrolijk stofje en een papieren paspopje bij en pakte het geheel prachtig in. Dank je wel, Anita!


 Maart is voorbij gevlogen. Ik heb wat meer gekozen voor “of of”, want ik ben er inmiddels eindelijk achter dat “en en” niet werkt. Als tijd voorbij is, is tijd voorbij...
Geniet van april, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. lieve Simone,
    Je hebt helemaal gelijk. Maar of of is nog best wel moeilijk, zeker als de tijd soms voor je wordt ingedeeld... maar ik hoop dat het jou wel zal lukken. Succes ermee en toffe stempels heb je gemaakt. Gebruik je stempelinkt of gewoon met verf?
    Fijne dag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd, dat van die tijd :-)
    En en werkt hier ook niet. Dus mijn blog ligt ook behoorlijk stil, want of of is ook niet gelukt :-( Ik moet zelfs nog even bloggen over een leuk pakketje wat ik kreeg :-s

    Overigens pak ik het stempelvirus dit weekend ook op.
    Ik ga een workshop geven op de Kalligrafiemanifestatie en misschien zondag nog even naar Nijkerk. Ga je ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En oja, die hoedjes met gezichtjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je het stempelavontuur toch weer opgepakt hebt! Je stempels zijn erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!