zondag 8 februari 2015

Zweden 2013 deel 2

Bijna een week verbleven we op Öland en in die tijd croste we het hele eiland over, van oost naar west en van noord naar zuid. Het is voor de Zweden een populaire vakantiebestemming en dat merk je aan het beetje drukte bij toeristische trekpleisters, maar nergens te druk. Geen massa toerisme, zoals we dat hier kennen. Daarvoor gaan we dan ook naar Zweden (Scandinavië), rust en veel, heel veel ruimte. Een tweede fotoreeks van Öland.
Grankullaviken, vanaf vuurtoren Långe Erik, helemaal in het noorden
Natuurreservaat Byrum raukar, in het westen
 Långe Jan op de zuidelijk punt
Ottenby vogelreservaat, ook in het zuiden
Borg Eketorp, in het oosten
Vermaak voor de toerist... varkentjes aaien, niet schieten he :)
En oude ambachten
Waarbij ik dan weer op de details let...
Bijna zover om uit te vliegen
Rust en ruimte...


En toen was het tijd om te gaan... naar Stockholm. Ontelbaar foto’s maakte ik daar... Je begrijpt het al, ik heb nog wat opruimwerk te verrichten.
Tot later en een fijne week gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Jammer dat manlief niet naar het noorden wil. Lijkt me enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo,n prachtige serie foto,s!!!! Helemaal te gek die schoen!!!
    Dan ook nog genieten van de rust en ruimte...wat wil een mens nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!