woensdag 27 mei 2015

Bosje uit de jungle...

Tijdens de lange weekenden dat we weg waren, is er in de tuin een ware groen-groei-explosie geweest. Het lijkt wel een jungle hier! Inmiddels zijn er alweer een paar emmers groen verwijderd, om weer doorgang te krijgen over het pad in de voortuin.

Ik had anders een kapmes voor de postbode klaar moeten zetten om bij de brievenbus te komen. (Heb je hier beeld bij? Een postbode in ouderwets PTT uniform mét pet, hangend aan een liaan, al gillend en slingerend door mijn tuin om de brievenbus te bereiken... ja?...;) Voordat het in de kliko gekieperd werd, haalde ik uit het afgeknipte spul dit bosje, voor op de vaas, om nog even van te genieten. Postbode Tarzan blij, ik blij :)

5 opmerkingen:

  1. Of een postbode met een schaar en een vaasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, super leuk!
    Maak maak je altijd mooie foto's zeg, zo veel kleur!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jungleboeketje... hier veel jungle maar weinig boeketjes...
    Wel vosjes...is ook wel leuk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!