zondag 20 maart 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 11

74. Optreden zangles cursisten in
Schaffelaar Theater
75. Onderweg zag ik...
76. Gelukspoppetje van de week!
Gekregen van Merula(la)
77. Ieniemini stekje van een Franse geranium
78. Vrijdag 18 maart, het is grijs en koud en
ik heb zo’n zin in de lente...
zon, warmte, groene blaadjes, blauwe lucht. 
Dus besloot ik aardig voor mezelf te zijn
en een stukje lente-outfit aan te schaffen J
79. Keukenprins deed zijn naam eer aan vandaag,
verrukkelijke kruidkoek op de plank, mmmmmm!
80. Witte bloesem van de sleedoorn,
steekt prachtig af op het donkere hout van de struik.
Ondanks het grijze weer geeft zo’n
aanblik wel een vleugje lentegevoel.



In mei gaan er spannende dingen gebeuren. Veel planten in pot zijn dan niet handig, (lekker vaag ;) dus was ik niet heel rouwig toen ik zag dat de Franse geraniums het niet overleefd hebben in de niet verwarmde kas... op dat ieniemini stekje na dus... Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen het in de kliko te mikken... aahh! Hoe is het mogelijk dat een ieniemini stekje vertederend kan zijn... Heb jij dat ook met kleine plantjes?
Ik wens je een mooie laatste wintertijd-week toe!

6 opmerkingen:

  1. mooie foto's, stuk voor stuk ! Fijne week gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto , s!!!!!! De sleedoorn is... hoop ik.. een voorbode van de lente die wel lang op zich laat wachten. Ha..ha.. en het stekje zal je eeuwig dankbaar zij en tierig bloeien deze zomer!! Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik heb dat ook :) En wat een mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zwart wit en kleur.
    Lekkere koek.
    Mooi nieuw setje.
    De sleedoorn staat al mooi in bloei.
    Hopelijk snel meer zon en bloesem.
    Je header is prachtig!
    Zorg goed voor je stekkie ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi... ook mooie nieuwe lentevolle header!
    Spannend... er staat iets te gebeuren? Ik ben benieuwd!
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!