zondag 8 mei 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 18

123. 02-05-2009: Golden Gate Bridge in San Francisco
124. 03-05-2009: On the road... to Sierra Nevada
125. 04-05-2009: Yosemite National Park
126. 05-05-2009: Uitzicht in Kings Canyon National Park
127. 06-05-2009: Met de huurauto onder een sequoia boom
door in Sequoia National Park
128. 07-05-2009: Eenzame fotograaf in de zinderende hitte
in Sand Dunes in Death Valley National Park
129. 08-05-2009: The Hoover Dam, wij zaten enige tijd
vast ergens onderin in de dam, tijdens een excursie,
de lift had het begeven... best spannend...

Tot volgende week!

7 opmerkingen:

  1. Gave foto's zeg. De brug is indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij was hier het Eribaatje niet mee? :-) Coole foto's! En brrr.... vastzitten in een lift!Ik moet er niet aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauw deze foto's zijn echt prachtig!
    Gaaf, de Golden Gate Bridgde, en wauw, Yosemite National Park! Super mooi. Ik ben nog nooit daar geweest, maar wat ziet het er tof uit zeg. En met de auto onder die boom doorrijden is ook heel grappig, haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had je geen claustrofobie in de lift?? haha...ik lach wel maar het lijkt me wel erg. Prachtige foto's!!! en een mooi land!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij maakten een soortgelijke reis. Meer dan 20 jaar geleden. Ik was ook zo benieuwd naar de Golden Gate Bridge, in het echt. We parkeerden onze Buick en liepen over de brug. Hij wiebelde flink. Wat een geweldig mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!