zaterdag 23 juli 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 29

Daar zijn ze dan, de eerste reeks foto’s van onze reis door de V.S. We waren 24 uur in touw om van hier naar ons hotel in Denver te komen. Van opstaan tot slapen gaan. En dat voel je. De eerste week waren we best moe, van de jetlag, maar ook van alle indrukken, die zo overweldigend binnen komen en verwerkt moeten worden. Zo zit je nog op je werk aan je bureau, zo zit je in Denver aan een ontbijt met scrambled eggs and hash brown en rij je de Rocky Mountains binnen.
Ik maakte tijdens deze vakantie natuurlijk heel veel meer foto’s dan één foto per dag. Record is 207 stuks op 14 mei! Ik heb nog wat uitzoekwerk te doen dus. Misschien plaats ik ook nog het e.e.a. buiten mijn 366 foto project om, maar het leek me mooi om er hier vast mee te beginnen.
200. Als sardientjes in een blik, wel met uitzicht,
wachtend op vertrek naar London Heathrow.
201. Mooi Nederland!
202. We naderen Heathrow, over London, met de Theems in het zicht.
203. Na de overstap vliegen we met een Boeing 747 over Groenland.
204. Boven Amerikaans grondgebied, mooi in vakjes.
205. En in cirkels...
206. Geland op Denver en op weg naar ons hotel
worden we nog getrakteerd op een mooie zonsondergang.


Ik wens je een heerlijke volgende (vakantie) week toe!


2 opmerkingen:

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!