zondag 31 juli 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 30

Denver lieten we voor wat het is. Ons eerste bestemming was Nederland, waar ik hier al over schreef, in de Rocky Mountains, of eigenlijk aan de voet ervan. We genoten van het zicht op de besneeuwde toppen en van de koffie en thee bij The Train Cars in The Town of Nederland. We ontdekten wat Nederlandse dingen, maar proefde er vooral Amerikaanse sfeer. En dat was fijn, dat is voor mij een heel belangrijk onderdeel van reizen, andere cultuur beleven. Ook al is de V.S. zo westers als het maar kan, het is echt een totaal andere cultuur dan hier. Ik hou ervan om me daarin onder te dompelen, het op te zuigen als een spons en me eraan aan te passen. Dan ben ik volledig in mijn element. Ik was vast een rondreizende kameleon in mijn vorige leven ;)

207. Op naar de Rockies!

208. De ingelijste heel erg verkleurde Nederlandse vlag, met leeuw!
209. The Train Cars
210. En zo ziet het er van binnen uit.
211. Wij hebben ook een speldje gezet op de kaart
in de plaatselijke VVV.
En ik kocht natuurlijk een speldje van The Town of Nederland ;)
212. Town hall of Nederland
213. Wij reden weer verder, richting het noorden.
Zie je de rots beklimmers boven in de foto?
Klik om te vergroten.


Ik wens je een mooie volgende week, met veel doen-waar-je-zin-in-hebt dagen!


1 opmerking:

  1. Het was even zoeken, maar ik zie de rotsbeklimmers. Grappige kaart met speldjes, leuke plek ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!