zondag 4 september 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 35

242. Veel mooie luchten deze week.
243. De stekjes doen het goed.
244. Achter de wolken schijnt altijd de zon.
245. Onderweg zag ik... een sloot vol kattenstaart.
246. Morgenrood... water in de sloot...
247. Zaterdag bezocht ik met mijn moeder de vlindertuin
van Passiflorahoeve in Harskamp.
Perfect uitje om even alle dagelijkse beslommeringen te vergeten,
in een flow te raken en de batterij weer op te laden.
Wel lastig om te kiezen uit zo’n 150 foto’s ;)
248. Vandaag een bezoek aan Museum More in Gorssel,
museum voor modern realisme.
Eigenlijk zijn de werken van Jan Mankes mijn favoriet,
maar ook deze sprong er voor mij uit.
Hollands landschap van Rein Draijer, 1975.

Ik wens je een fijne, inspirerende volgende week!

5 opmerkingen:

  1. Mooi... ja het vlinderke maar ook schattige stekjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh... wat een prachtige foto's !!!!!!De luchtfoto's zijn heel bijzonder...een fan...
    150 foto's... oeps... maar wat is het een schoonheid van een vlindertje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och de vlinder is zo mooi! Die pootjes op het blad....

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!